Na tej scenie była też Zuzią w „Imieninach pana dyrektora” Skowrońskiego, Pernette Laprade w „Szczęśliwych dniach” Pugeta, Baletnicą w „Żołnierzu Królowej Madagaskaru” Tuwima.
Teatr Ziemi Opolskiej, to Helena w „Panu Damazym” Blizińskiego i Maja w „Achillesie i pannach” Swinarskiego, Donna Clara w „Zielonym Gilu” de Moliny, Maria w „Wieczorze Trzech Króli” Szekspira, czy tytułowy „Czerwony Kapturek” Szwarca.
Powrót do rodzinnego miasta zaowocował angażem do Teatru Ziemi Mazowieckiej i rolami, m.in.: Marianny w „Świętoszku” Moliera, Liesel w „Niemcach” Kruczkowskiego i Doktor Matyldy von Zahnd w „Fizykach” Durrenmatta, Diany w „Fantazym” Słowackiego, Taisy Iljiniszny Szeławiny w „Grzesznikach bez winy” Ostrowskiego i Wandy Lektorowiczówny w „Janie Macieju Wścieklicy” Witkiewicza, Anieli w „Ślubach panieńskich” i Fruzi w „Damach i huzarach” Fredry, Duniaszki w „Ożenku” Gogola, Emilii w szekspirowskiej „Komedii omyłek”, czy Tadrachowej w „Moralności pani Dulskiej” Zapolskiej. Tworząc sceniczne kreacje, pracowała z Wandą Laskowską, Janem Świderskim i Tadeuszem Aleksandrowiczem, Henrykiem Szletyńskim, Ireną Górską, Piotrem Pawłowskim i Stefanią Domańska, Andrzejem Ziębińskim, Zofią Wierchowicz, Teresą Żukowską.
Od 1959 roku była związana z ZASP-em, Sekcją Teatrów Dramatycznych, włączając się w działalność społeczną na rzecz środowiska artystycznego, reprezentując Stowarzyszenie również poza granicami kraju.
Odeszła serdeczna Koleżanka czuła na potrzeby artystów, swoich rówieśników, skupionych wokół Związku Artystów Scen Polskich.