Portal Obsługi Artysty
Portal Obsługi Artysty (POA) umożliwia dostęp do informacji o uzyskanych tantiemach oraz ułatwia komunikację pomiędzy artystami a administracją ZASP. Użytkownicy mają możliwość zalogowania się do portalu za pomocą standardowej przeglądarki internetowej oraz korzystania z poszczególnych funkcji w zależności od nadanych uprawnień.
Pełny wgląd w naliczenia, które zostały przyznane uprawnionemu, wraz z informacją o aktualnym statusie naliczeń oraz pobieranie plików rocznego raportu finansowego.
Komunikacja pomiędzy uprawnionymi a administracją ZASP (istotne powiadomienia dotyczące zmian, aktualizacji, itp.).
Przeglądanie pełnego repertuaru uprawnionego – listy utworów wraz ze szczegółami emisji danego utworu (rola, rok, tytuł).
Przeglądanie listy i szczegółów grup roboczych, które zostały udostępnione uprawnionemu oraz przeglądanie i komentowanie na forum dyskusyjnym dokumentów powiązanych z grupami roboczymi.
Dostęp do widoku umowy wraz z załącznikami. Do momentu pełnej aktywacji konta uprawnionego funkcje modułu umów są ograniczone. Po zawarciu umowy z ZASP, uprawniony ma możliwość zgłaszania artystycznych wykonań aktorskich.
Udostępnianie uprawnionemu dokumentów przez ZASP.
Umożliwia kontakt z ZASP.
Przeglądanie listy i szczegółów różnego typu głosowań udostępnionych dla członka Stowarzyszenia oraz możliwość głosowania online.
Udział w naborach utworzonych przez ZASP dla poszczególnej sekcji. Przeglądanie i pobieranie listy kandydatów naboru oraz zgłaszanie własnej kandydatury.
Przeglądanie aktualnych i zakończonych Zebrań, do których członek został zaproszony. Przeglądanie i komentowanie na forum dyskusyjnym dokumentów powiązanych z WZD.
LOGOWANIE:
- W miejscu Login wprowadź nadany login (otrzymany na maila) lub adres mailowy przypisany do konta
- W miejsce Hasło wprowadź hasło, które przed pierwszym logowaniem należy zresetować w następujący sposób:
- wybierz przycisk Nie pamiętasz hasła? Na stronie logowania do POA
- wprowadź adres mailowy, na który jest utworzone konto w POA, a następnie wybierz przycisk Przypomnij. Mail z linkiem do resetowania hasła powinien pojawić się w skrzynce mailowej po maksymalnie 2 minutach. Jeżeli po upływie 2 minut nie pojawi się, należy sprawdzić spam.
- otwórz link resetuj hasło zamieszczony w wiadomości
- w wyświetlonym oknie uzupełnij Nowe hasło i Powtórz nowe hasło identycznym hasłem
- wybierz przycisk Zapisz
- zaloguj się do Portalu na pomocą nowego hasła.